Vše na jednom místě bez nutnosti dohledávat požadované informace.
Základní funkcí aplikace jsou Spisy, kde můžete vidět všechny své kauzy na jednom místě. Nabízí možnost hledání a slouží jako rozcestník do dalších funkcí aplikace. Spisy můžete snadno evidovat a doplňovat o potřebné informace jako například o množství úkonů, které byly u spisu provedeny.
Přehled všech vašich klientů a dalších kontaktů pořád po ruce.
Součástí aplikace je také přehledná databáze klientů a dalších osob spojených s kauzou. U jednoho klienta je možné evidovat více adres i více osobních kontaktů (např. lidé z jedné firmy). Kontakty jsou důležitou součástí aplikace a díky této aplikaci je máte neustále při ruce.
Kompletní řešení pro plánování událostí, termínů a úkolů!
Kalendář je přehledným pomocníkem pro plánování a sledování důležitých termínů. Všechny informace jsou uloženy do sdíleného kalendáře, kde můžete vidět veškerou aktivitu celé kanceláře. Zároveň je možné vytvořit osobní a skupinový kalendář, který odděluje vaše soukromé a pracovní termíny.
Jednoduché vystavování faktur podle úkonů, spisů nebo klientů.
Fakturace významně pomáhá urychlit proces vystavování faktur. Od samotného výpočtu částky k fakturaci přes tisk faktur až po záznam do spisu o provedení fakturace. V rámci aplikace můžete fakturovat jednotlivé úkony dle spisů, po klientech nebo všechnu nevyfakturovanou práci najednou.
Konečně nemusíte nic hledat! Vše přehledně uloženo na jednom místě.
Žádná advokátní kancelář se neobejde bez každodenní práce s dokumenty. Aplikace vám usnadňuje práci především díky šablonám, které vám šetří čas pomocí předvyplněných hodnot. Dokumenty je možné ukládat v různých typech formátů.
Efektivní zpracování vaší papírové pošty.
I v dnešní době je stále nutné některé důležité dokumenty posílat v papírové podobě poštou. Právě k jejich evidenci využijete elektronickou Knihu pošty. Při obdržení či odesílání dopisu stačí pouze zadat základní údaje (odesílatele, příjemce, čeho se dopis týká) a jediným tlačítkem zařadit k příslušné kauze.
Stop nefektivnímu sledování odvedené práce!
Patrně nejdůležitější pro každou advokátní kancelář je efektivní sledování odvedené práce. V aplikaci jednoduše evidujete, co a kdy právník u daného spisu provedl. Aktivita na spisu je evidována pomocí úkonů, které je možné definovat dle vámi zadaných kategorií.
Sledujte produktivitu zaměstnanců a přehledné reporty jednotlivých kauz.
Součástí aplikace jsou podrobné statistiky, které umožňují přehledně sledovat a porovnávat výkonnost jednotlivých pracovníků dle vykázaných aktivit, hodin nebo tržeb. Získáte tak přehled o odvedené práci a výkonnosti jednotlivých zaměstnanců.
Jedinečný pomocník pro vytváření, sledování a plnění úkolů.
Tvoření a sledování průběhu jednotlivých úkolů je s touto funkcí velmi jednoduché. Navíc je tato funkce propojena s vaším kalendářem. Díky tomu vidíte všechny úkoly a jejich termíny také ve výpisu událostí. Úkoly je možné přiřazovat ke spisům a delegovat kolegům.