Vaše online kancelář

Advokátní agenda je chytrý a komplexní elektronický systém pro správu vaší spisové agendy.
Díky tomu máte přehled ve všech vašich kauzách, v jednotlivých spisech a především v dokumentech, které jsou snadno k nalezení a navíc v online verzi, kdy se vám nemohou ztratit.

 

Advokátní agenda je komplexním systémem,
který v sobě zahrnuje všechny funkce, které jsou pro chod malé i velké
advokátní kanceláře zapotřebí.

 


 

Klíčovou roli hraje správa spisové administrativy, evidence klientů, výkazy práce, šablony dokumentů, skupinový kalendář, fakturace nebo kniha papírové pošty. Nedílnou součástí jsou také moduly pro práci se statistikami a reporty, které pomáhají mít komplexní přehled nad odvedenou prací a její efektivitou.

 

Okamžitá aktualizace úkolů

O jakékoli důležité aktivitě na spisu jsou ihned automaticky informováni všichni, kteří na daném spisu pracují. Tím je zajištěno, že každý má k dispozici vždy nejaktuálnější informace bez ohledu na to, zda je právě v kanceláři, doma nebo na cestách.

Práce offline

Aplikace Advokátní agenda je také jedinečná možností plnohodnotné práce offline v případě nedostupnosti připojení k internetu. Data jsou uložena na počítači v zašifrovaném souboru. Po opětovném připojení k internetu jsou automaticky odeslány provedené změny a data se aktualizují.

Kompletní emailové řešení

Každý uživatel má k dispozici svůj vlastní email, kalendář, kontakty, úkoly a další funkce. Advokátní agenda tak obsahuje kompletní emailové řešení se všemi funkcemi, na které jste zvyklí.

Messenger

Součástí softwaru je také služba IBM Lotus Sametime sloužící k rychlému zasílání zpráv a souborů jednotlivým členům týmu (obdoba ICQ, ale privátní a šifrovaná). Služba je integrována do celého prostředí a konverzaci je tak možné zahájit odkudkoliv jediným kliknutím třeba z doručené pošty.

Sdílení úkolů a kalendářů

Systém obsahuje i sdílené úkoly a sdílený kalendář s možností sledování termínů. Při zadání úkolu přijde emailové upozornění s termínem splnění a odkazem na dokument. Při dokončení je možné úkol rovnou přiřadit ke spisu a vytvořit z něj fakturační položku. Zadavatel obdrží email s informací, že úkol byl splněn a popisem řešení.

 

Spisem to začíná, ale nekončí. Díky propojení jednotlivých funkcí dohromady získáte software, který výrazně šetří váš čas a náklady na administrativu.

 


 

Advokátní agenda přináší propojení spisů s dalšími funkcemi pro zefektivnění práce. Funkce workflow vám šetří čas i peníze. Jednotlivé moduly spolu dokáží komunikovat a tak zjednodušit vaši práci.

Spisy a pošta

Ke spisu patří nejen základní dokumentace, ale také další dokumenty, které se během kauzy vytváří. V systému online agendy nemusíte vše tisknout a uchovávat. Jednoduše přímo ke spisu přetáhnete dokumenty z plochy, přepošlete email přímo do spisu nebo uložíte příchozí papírovou poštu. Po otevření konkrétního spisu máte všechny dokumenty po ruce.

Mapování průběhu kauzy

Advokátní agenda sleduje také celý průběh spisu a jednotlivé úkony, které se v něm dějí. Navíc k jednotlivým etapám můžete přidávat komentáře nebo další dokumenty. Máte tak k dispozici kompletní přehled o čase, který jste nad kauzou strávili.

Upozornění na termíny a plnění úkolů

Advokátní agenda funguje také jako vaše sekretářka, která vám připomíná termíny a hlídá plnění úkolů. Ke spisům lze totiž přidávat termíny a úkoly. Jednotlivé úkoly lze snadno rozdělit mezi ostatní kolegy a hlídat jejich dodržování v rámci každého spisu. Systém pak hlídá dodržování termínů a při jejich nedodržení vám okamžitě pošle notifikaci, která vás na to upozorní. Navíc vám dokáže posílat také upomínky před začátkem schůzek a klíčových termínů. Budete tak vždy o krok napřed a na nic nezapomenete.

Stop boji s výkazy práce a úkonů

Tak ten je konečně u konce. Efektivní sledování odvedené práce a její následné fakturování hraje klíčovou roli v životě každého podnikatele. Advokátní agenda vám dokáže pomoci a celý systém urychlí. Systém totiž generuje reporty o úkonech provedených v rámci jednotlivých kauz i u jednotlivých osob, které na případu pracují. Máte tak přehled jak o výnosech, tak nákladech s kauzou spojených.

Vaše online kancelář was last modified: Červenec 27th, 2016 by System4u

Kontakt

System4u a.s.
Lidická 48, 602 00, Brno
T: +420 543 210 522
E:
IČ: 26945231
DIČ: CZ26945231

© 2018 System4u, a.s.
Powered by Wordpress

Nahoru