Papírový spis versus
elektronický spis Advokátní agendy

Perete se se svými papírovými spisy, s jejich uskladněním a nutnou duplikací dokumentů pro jejich uchování? Víme, že jsou pro vás dokumenty tím nejdůležitějším materiálem pro práci. Advokátní agenda slouží jako sofistikovaný papírový spis v elektronické podobě. Co se ale stane, když ho postavíme do ringu s klasickým papírovým spisem.

Kdo vyhraje tento souboj? Na koho sázíte?

Co když zapomenete spis doma nebo si ho nevezmete na důležitou schůzku?

V případě pouze papírové verze jste právě dostali KO (knock out) a ztratili první kolo.

V případě Advokátní agendy ho máte k dispozici ve vašem tabletu, notebooku nebo smartphone a vyhráváte na plné čáře. Software je totiž webovou aplikací. Díky tomu máte přístup k systému z jakéhokoli zařízení snadno přes vaše přihlašovací údaje.

Snažíte se v papírových spisech
najít konkrétní věc?

Nemůžete najít ten správný spis nebo konkrétní dokument? Ale nutně ho potřebujete na jednání s klientem.

Opět ztrácíte vědomí, zatímco v aplikaci Advokátní agenda jednoduše využijete fulltextové vyhledávání a dohledáte spis, osobu, pdf, text, obrázek podle vašeho zadání. Navíc rychle a kdekoli.

Jak si poradit s otázkou řazení potřebných dokumentů ke spisu?

V papírové verzi musíte email nebo příchozí dokument např. z datové schránky nejdříve stáhnout, vytisknout a zařadit ke spisu. Další administrativa vám přichází s klasickou papírovou poštou. V případě náročnějších kauz může mít spis hodně stránek a příloh a vyznat se ve spisu zabere hodně času a energie.

A jak je na tom soupeř elektronický spis Advokátní agendy? V aplikaci pracujete s dokumenty naprosto jednoduše např. přetažením dokumentu z plochy, přeposláním z emailu nebo vložením z datové schránky. Vše rychle, jednoduše a levně.

Závěrečný úder dostane papírový spis, když přijde na automatizované procesy, které nemusíte dělat vůbec, ale aplikace je udělá za vás.

Aplikace totiž dokáže velice efektivně propojovat jednotlivé funkce tak, aby dělala některé procesy za vás. Informace v Advokátní agendě jsou tak neustále aktuální. Navíc vás na důležité změny upozorní formou infoemailu.

Aplikace dokáže stahovat informace také z veřejných rejstříků jako je ISIR. Propojení s Infosoudem zase aktualizuje informace o průběhu soudních řízení v reálném čase.

 

Advokátní agenda was last modified: Květen 3rd, 2016 by System4u

S Advokátní agendou už vám nic neunikne, všechny informace máte neustále po ruce,
ať už jste kdekoli.

Nezávazná prezentace

Kontakt

System4u a.s.
Lidická 48, 602 00, Brno
T: +420 543 210 522
E:
IČ: 26945231
DIČ: CZ26945231

© 2018 System4u, a.s.
Powered by Wordpress

Nahoru